FAQ 2017-08-29T10:55:15+00:00

Veelgestelde Vragen

Een antwoord op uw vraag over uw bestelling, product of garantie kunt u hieronder vinden.

Uw vraag niet gevonden?

U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

073 – 888.4911

Mijn Bestelling

Mijn bestelling is nog niet bezorgd

Bestelt u op werkdagen vóór 16:00 dan is uw artikel op de volgende werkdag in huis. Als artikelen een langere levertijd hebben dan 2 werkdagen, dan stellen wij u hiervan op de hoogte. U kunt de status van uw levering volgen via de verstuurde track & trace code van PostNL.

U kunt altijd contact zoeken via klantenservice@Bioplantenvoeding.nl of bellen met 073-8885226.

Ik wil mijn product retourneren

Wilt u de bestelling retourneren? De door u ontvangen artikelen kunt u terugsturen naar onderstaande retouradres.
Bioplantenvoeding stort daarna de gehele aankoopsom aan u terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Retouradres

Bioplantenvoeding
Molenstraat 105
5262 EC  VUGHT

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen

Het annuleren en/of wijzigen van uw bestelling is kosteloos, zolang de bestelling nog niet is verstuurd. Stuur een mail naar klantenservice@Bioplantenvoeding.nl zodat wij uw bestelling kunnen wijzigen.

Wat is de levertijd?

Bestelt u op werkdagen vóór 16:00 dan is uw artikel op de volgende werkdag in huis. Als artikelen een langere levertijd hebben dan 2 werkdagen dan stellen wij u hiervan op de hoogte. U kunt de status van uw levering volgen via de verstuurde track & trace code. U kunt altijd contact zoeken via klantenservice@Bioplantenvoeding.nl

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, wij sturen bij elke bestelling een Track&Trace code mee met uw pakket. U kunt de status van uw pakket hiermee volgen

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland
Bioplantenvoeding rekent € 4,95 per bestelling als verzendkosten binnen Nederland. Bij een bestelbedrag boven € 75,- zijn bij ons de verzendkosten helemaal gratis.

België
Bij bestellingen in België rekent Bioplantenvoeding € 6,95 per bestelling als verzendkosten.

Duitsland
Bij bestellingen in Duitsland rekent Bioplantenvoeding € 9,95 per bestelling als verzendkosten.

Overige landen
Bij Bioplantenvoeding kunt u op aanvraag een bestelling laten bezorgen buiten Nederland,België en Duitsland. Mail uw aanvraag naar klantenservice@Bioplantenvoeding.nl

Welke verzendpartner gebruikt Bioplantenvoeding

Bioplantenvoeding verstuurd standaard alle pakketten met PostNL.

Betalen

Betaalmogelijkheden

Bij Bioplantenvoeding kunt u betalen met alle gangbare en veilige betaalmethoden. U kunt bij ons betalen met

[checklist icon=”fa-chevron-right” iconcolor=”#494949″ circle=”yes” circlecolor=”#fff” size=”10px” class=”” id=””]

  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact/Mr.Cash (België)
  • Overboeken

[/checklist]

Bioplantenvoeding heeft als betaalpartner Mollie BV. Mollie is de grootste betaalprovider van Nederland.

Ik wil graag overboeken. Hoe werkt dat?

Als u uw bestelling vooruit wil overboeken kiest u in het betaalvak voor “overboeking”. Er opent zich dan een nieuw veld met alle gegevens onze betaalpartner Mollie.

Voorbeeld betaaloverzicht

(Klik om te vergroten)

U kunt het bedrag overmaken naar

NL80KNAB0722244460. Let op dat u het juiste betaalkenmerk gebruikt.

Uw betaling wordt verwerkt (dit kan 1 tot 2 dagen duren, afhankelijk van uw bank) en uw bestelling wordt daarna direct verstuurd.

Hoe snel word ik terugbetaald bij annuleren of retourneren?

Als u een product (ongebruikt en in originele staat) hebt teruggestuurd naar Bioplantenvoeding betalen wij u het totale aankoopbedrag, binnen 14 dagen terug op uw rekening. Eventuele retourkosten van de verzending zijn voor de rekening van de verzender.

tuinman-schaar-trans

Hulp nodig?

Wij helpen u graag op weg. Neem contact op met onze klantenservice voor deskundig advies.

073-888.4911

Bereikbaar tijdens kantooruren
van 9.00 – 17.30 uur

Aanmelden nieuwsbrief

Ontvang tips, aanbiedingen, feiten en weetjes.